Queen?

Underbart vackert ute - men jävelusiskt kallt! Hade tänkt mig en promenad men struntade i det. Det räckte med att sticka ut näsan för att ta en bild...

Ja, ni ser ju min bästa vän solen titta fram! Det gör en sååå glad!

Annars har det väl blivit lite småfix här hemma. Mer jobb, lite matlagning och lite lättja... Jo, det kommer små anfall då och då. Gäller att ta tillvara dem! Haha! Ja, själva matlagningen hade också en viss touch av lathet. När man jobbar hemifrån är det ju enkelt att sätta igång mat som sköter sig själv så idag blev det porterstek till middag!


Säga vad man vill men det är en god klassiker det här! Och inte en grönsak i sikte... Om nu inte smörgåsgurkan räknas... Det var i alla fall en passande maträtt idag eftersom jag skulle iväg och träna i afton. Och medan jag var borta hade maken fixat dukningen och potatisen. Bara att slå sig ned efter ett svettigt Indoor-pass!

Idag fick jag också sällskap av Anki och det var sååååååå roligt att träffas igen! Hon har ju varit borta från stan i sju veckor och jag behöver verkligen lite sällskap och pepp när det gäller träningen. Beach 2013 kommer innan man hinner blinka och jag trodde nog att jag skulle vara i bättre form redan nu - men det går inte att lata sig en hel månad och under den tiden både stoppa i sig julmat och en Londonresa... Men nu har jag ju varit iväg några gånger och imorrn ska jag hänga med på "Body Combat". Låter livsfarligt men borde passa en ragata som mig... Haha! Eller en drottning kanske jag ska säga? Jag fick nämligen en så lysande present idag:


En nyckelring heeeeeeelt i min smak! Jag säger bara: Watch out! Nu är det bara att bestämma sig!

Och jag bestämmer mig för att morgondagen ska bli extremt effektiv när den här dagen inte blev så mycket att skryta med. Bara att ta nya tag och jag har redan gjort en lista på vad som ska åtgärdas. Det är i alla fall en bit på väg! Och är man drottning får man ju också bestämma själv...