Oroligt och spännande!

Ja, idag blev min planering lite omkastad eftersom pappa åkt in med ambulans i natt p g a yrsel, huvudvärk och andra besvär. Man blir ju förskräckt varje gång och inser att man ska vara glad över varje dag man får tillsammans med sina åldrade föräldrar! Nu verkar det ha gått bra ändå men han blir kvar på lasarettet åtminstone tills på fredag så att de får göra fler undersöknignar och röntga skallen mm. Känns tryggt att de kollar upp honom ordentligt!
 
Lilla pappa! Här är en bild från julen där han läser en av sina dikter. När jag frågade om han behövde hjälp med något hemma så är det bara renskrivningen han nämner. Dags att sätta igång med andra ord! Får bli helgens pyssel eftersom han har måååånga!


Och när jag letade bilder på pappa så ramlade jag förbi denna på mig och barnen igen - sista dagen Emilia var hemma! Oj, vad jag saknar er mina älsklingar! Får börja planera in lite resor framöver. Vi börjar nog med Luleå och ser sedan fram emot att träffa Emilia i Stockholm när vi ska spela där!

Nu ska jag åka och hämta My så att Malin får gå upp på lasarettet och hälsa på pappa. Sedan blir det väl att ta fram skämskudden och se min TV-debut när Skrotarna börjar 19.20 i Barnkanalen! Ska bli otroligt spännande att se och Ted Kjellson har gjort ett fantastiskt jobb - både med regin och att få hela projektet förlagt till Skellefteå! Ni kommer att känna igen många medverkande!!! Och skämmas kommer jag nog bara att göra över min egen insats. Man vet ju inte hur det blev i slutänden. Kanske har jag tur och blev bortklippt?? Hahahahaha!


Här har ni i alla fall några som vi kommer att vara stolta över! Skrotarna!