Lägesrapport!

Det börjar räta upp sig och tur är väl det! Jag är inte ju inte direkt van att vara på uselt humör mer än några timmar i taget. Det tar på... Ja, nu kanske andra säger att jag jämt är sur men det här är ju min blogg så då skriver jag vad jag vill! Haha!

Fortsatte eftermiddagen med lite ärenden och det är alltid bra att göra praktisk saker och ting. Det för tankarna på annat nödvändigt och ger mindre tid till eftertanke och självömkan! Det senare är ju inget konstruktiv tillstånd så det lämnar jag gärna ifrån mig. Ser fram emot en ny och bra dag imorrn!

Gick ut och skottade lite och känner att vaden inte är vad den har varit. Fortfarande ont. Men fågelhuset har återfått sin vinterskrud och det känns bra så länge det nu ska envisas med att vara vinter. Ja, jag publicerar det igen eftersom ni säkert undrat... Hahahahaha!

Idag hade jag också klätt mig ordentligt! Man vill ju inte sträcka skallen... Och är det inte ett litet leende som börjar titta fram? Jooo....

Avslutade eftermiddagen med en sväng till solariet och det är riktigt skönt när man behöver lite påfyllning! Har jag tur möter jag också morgondagen med lite rosor på kinderna! På väg hem fick jag middagsinbjudan och åkte till syrran. En låg dag kan man (precis som Maria skrev på FB) behöva träffa finaste My för några härliga bamsekramar!

Först åt vi en gooood "Chicken Korma" och My samlade ihop sig för en bild som skulle göra mig riktigt glad:

Kan man bli annat när man ser det här energiska leendet? Nääee... Hon är bara för go'! Och idag var jag "världens bästa Monica", den hon "älskar mest i världen" och massor med riktigt positiva saker! Hon känner på sig vad man behöver! Sedan såg vi Skrotarna tillsammans eftersom hon också "äääälskar Skotarna"! Det är mycket kärlek nu! Och det behövs alltid!


Avlsutningsvis kan jag säga att jag nu fått min första idrottsskada (hör och häpna!) och på Apoteket tyckte de att jag skulle smörja lite antiinflammatoriskt någon vecka. Så det är en stor dag! Snart kommer jag väl att vara med i OS också? :P

Annars så är det väl lugnt. Skellefteå AIK leder med 1-0 mot Växjö, imorrn väntar sopplunch på teatern och på kvällen bio med maken. Jag kommer nog att överleva minst en dag till! :) 
#1 - - Ola T:

Känns det för dj-t en dag eller en timme, går det alltid bra att skylla skiten på mig. Jag kan ta massor! Men du är på gång igen efter besöket på Läkarvägen, förstår jag.

Svar: Haha! Nej, inte ska du behöva ta min skit Ola! Ja, det känns bättre idag och Läkarvägen är ett bra ställe! :)
Monica Lindgren