Klistrad...

Idag blev det en riktig skrivbordsdag! Har suttit med inbjudningar och tvingat på journalister och andra gäster information om vår kommande föreställning i Stockholm! Känns bra och vi har fått en del positiv respons! Vore roligt om den här föreställningen genererade fler besök söderut.
 
Jag har också peppat Skellefteå Kommun att använda vår föreställning som ett tillfälle att promota kommunen. Piteå Kommun som känner en enorm stolthet över Åsa har nämligen erbjudit sig att arrangera mingel, subventionera biljetter och lite annat som känns otroligt kul! Hoppas verkligen att jag också kan få lite stöd från mitt håll! Men man vet ju aldrig. Jag spelar inte direkt hockey...


Men förr eller senare ska vi väl ha lockat in tillräckligt många så att det blir fullt hus den här underbara kvällen! Det måste gå att vara lika rolig i Stockholm! Frågan är bara om stockholmarna är lite roliga som publiken här uppe? Haha! Jooo, det tror jag. De flesta är ju faktiskt inflyttade... Det där var inte snällt sagt men så är jag ju också komiker. Och vi får vara roliga - tills vi gör bort oss och blir plumpa. Det är ju då allt faller...

En annan glädjande händelse (under min fikarast!) var att jag lade ett nytt rekord i wordfeud på standardspelplanen. 196 poäng på ett ord! Alla bokstäver och över två trippelpoängare! Ja, jag vet inte om det är något att fira men jag hade väl inte så mycket mer att skriva... Haha!

Nu är jag också fotsatt klistrad - vid stolen och kläderna. Det beror på att jag varit på Indoor Walking och tagit ut mig så att jag är alldeles svettig! Åkte förbi pappa på lasarettet på hemvägen och en av gubbarna i fikarummet frågade om man inte fick duscha efteråt... Haha! Nääe, jag duschar helst hemma - så slipper man packa med sig så mycket prylar. Pappa mår i alla fall så mycket bättre och ska få åka hem imorrn! Skönt! Om allt går som det ska så skjutsar jag hem honom på eftermiddan! Nu borde jag fortsätta att jobba men det får bli imorrn förmiddag! Nu ska jag klistra mig in i duschen!