Söndagspiggelin!

Den stora fördelen med att inte gå på efterfest uppdagades direkt jag slog upp ögonen: Pigg! Dessvärre var jag ensam hemma och började på allvar tro att maken jobbat hela natten... Men han kom tydligen hem halv två och åkte redan före åtta! Vilka hemska skift!

Därför steg jag snabbt upp och gjorde spagetti och köttfärssås så att han kunde äta en väldigt tidig lunch när han kom tillbaka. För min del blev det väl en förstärkt frukost... Men jag vet ju att han ibland inte får några matpauser heller och inte kommer hem förrän sent ikväll. Tur att deras helgskift inte återkommer varje vecka...


Bra kväll ändå igår. Kul att ha varit där även om det nog var själva arrangemanget som jag tyckte var bäst! Jag ger mig inte in i att kommentera låtarna igen. Det gör många andra så bra!


Kan dock säga att Janet Leons kjol och Japonsiden påminde väldigt mycket om den blå start vi har i Mens Night! Haha!


Skillnaden är bara att vi inte har smaklösa kroppsstrumpor! Vi har baddräkter... Haha!

Nåja, fint väder ute! Som gjort för en promenad! Jag började ladda och upptäckte redan i tvättstugan var jag hade hamnat:

Schälläfftä!!! Ja, jag fick med mig en skylt igår som jag hade fått för att vifta med. Vi får se om den åker med till Stockholm... Haha!

Jag har tur idag och fick gå en lång broarna med finaste Lisbeth! Så kul!

Här stötte vi på Åke som var ute och rastade hunden! Vilken ras? Typ Chorizo...


Vackert längst älven hela vägen!

Men några vinterbadare såg vi inte till - vi blev inte heller särskilt sugna...

Bonnstan'!

Det är mycket som är vackert!

Landskyrkan! Ja, det gick ganska snabbt att ta sig runt från Älvsbacka till Lejonström och runt tillbaka igen! Dessutom märker man knappt att man är ute och rör på sig eftersom vi har så mycket att prata om! Det här är guldpromenader som jag verkligen uppskattar! Stor Kram Lisbeth!!!

Ja, jag såg ganska pigg ut när vi var klara!


Och Lisbeth också! Hon var för övrigt en bättre fotograf!

Nu har jag handlat mat och duschat och ska kasta mig iväg till Piteå för att se en teaterföreställning tillsammans med Åsa! Återkommer!