Mello!


Insåg att jag är ledig på lördag och att maken jobbar sent. Vad göra? Jo, man bokar sig en biljett till Melodifestivalen! Inte för att jag har någon att gå med men det lär ju vara en och annan som jag känner när jag kommer dit... Blir kul! Och blir jag för ensam får jag väl smyga iväg till pressläktaren... Haha!


Om inte annat så lär jag väl kunna ta en och annan bild till bloggen och det är aldrig fel. Jag gillar ju att vara där det händer saker och ting!


Och det är jag tydligen inte ensam om... Bilden har jag för övrigt lånat från Skellefteå Kommuns sida.

Nu återstår bara förfest! Kanske kan man mingla sig in någonstans? Att bjuda in mig har stora fördelar: Jag pratar mycket, skrattar högt, pratar mycket, skrattar högt, pratar mycket... Ja, åsså kör jag ju bil! Haha!

Nu ska jag bara ut å fixa nåt rosa! Vi ses!