Kärlek!

Idag är det ju en alldeles speciell dag då vi kommer ihåg våra nära och kära! Jag kommer inte att skriva något på FB om att alla ska ha en fin Alla Hjärtans Dag - jag väljer att göra det här i stället. Stora Kramar till er alla! De absolut viktigaste personerna har vi naturligtvis kommit ihåg:
 
Ja, det blir åtminstone alltid ett brev med chokladhjärtan till barnen så att de ska veta att vi tänker på dem! Massor med Kärlek till er våra finaste!!! <3

(Hoppas Jonas också läser detta så han ser att jag använt både hjärtan och "finaste" idag! Haha!)

Maken var ute tidigt imorse för att handlade blommor och choklad så jag har också blivit ihågkommen! Det brukar vara jag som är på tårna såna här dagar men just nu är jag mest bara trött... Därför har jag försökt finna vägen till makens hjärta genom magen...


Gjorde en snabb gryta med starka korvar, bacon, paprika, lök, selleri, sockerärtor, purjo, svamp, krossade tomater, fond, mango chutney och lite grädde. Han blev i alla fall nöjd och det är ju huvudsaken. Själv tyckte jag mest att det var gott! :)

Jag och Peter har också packat släp inför avresa till Robersfors imorrn då vi återigen ska spela "Mens Night 2". Känns riktigt roligt att väcka liv i denna vår favoritproduktion igen! Ska ägna resten av dagen åt att plugga text och packa kostym.

 
Har också bokat plats på efterfesten. Man vill ju gärna mingla och surra lite med folk efteråt och då verkar det här vara bästa chansen! Ska bli en kul kväll!

Nu ska jag ta tag i mig själv och stick ner på ett pass Indoor Walking! En perfekt uppladdning inför helgen!