Jag har syndat...

Det blev för det första väldigt lite gjort idag men det var en helt okej synd - jag skulle ju vara ledig! Sedan avslutade jag dagen med ett svettigt träningspass med det härliga måndagsgänget!

Inte syndigt alls! Bara sköööönt! Åtminstone efteråt... Vi körde cirkelträning och avslutade med mördande burpees... Det blev tummen upp för överlevnad! Haha! Nej, jag känner mig faktiskt starkare och orkar mer så imorrn blir det lunchträning.

Men till er som tror att jag är så där satans präktig och skötsam hela tiden ska jag nu villigt erkänna att jag är inne på den tredje godisdagen... Lördagens giveaways på ladan bäddade för ett rejält sug så när jag kom hem slank det ner mer choklad. Igår skötte jag mig hyfsat men kan ha ätit en och annan biscotti till alla koppar kaffe. Ikväll däremot var jag nåt så djuuuuuriskt hungrig när jag kom hem från träningen. Åt kycklingsallad och kände mig så stolt över mig själv men sen...


Jag skulle bara torka av bordet och då såg jag den! Mmm... Den här fantastiska chokladasken innehöll goooda chokladkulor. Ja, jag betonar "innehöll" - för tar man en så händer det nåt i kroppen. Man har skapat ett behov. Man vill ha mer! Resultatet: The chocolate balls have now ceased to exist...

Skit också! Men det är kanske lika bra att de är borta? Då blir det ju bara lättare att avstå! Det borde betyda att mitt syndande egentligen bara var en god gärning inför kommande dagars frestelser? Så bra! Då kan jag ju synda fler gånger! Haha!

Herregud så meningslöst inlägg... Nu måste jag gå och sova innan jag hittar på nåt annat elände... :)