Härligt David!

Måste ha haft för mycket tid över idag! Tredje gången jag bloggar... Å sen har jag ju facebookat å instagrammat å twittrat... Social kris? Klarar inte av att vara hemma och ta det lugnt en dag? Haha! Jag blir ju fort rastlös men en slö dag i hemmet borde jag väl ändå klara av! Det är ju faktiskt ganska skönt!

Avslutar dock dagens "sändningar" med att hylla den här unge mannen! Jag tycker nog att fjolårets låt stack ut mer än den här men himmel vad han är rutinerad på scenen! Han trivs verkligen och lyser genom rutan!


Eller vad säger ni? Prydlig och ordentlig men med en fantastisk röst och otrolig utstrålning! Dessutom dansar han som en Gud. Hur långt han kommer vet man aldrig men jag hoppas ju självklart att han vinner! Och med tanke på vilken reklam han gör för Skellefteå så tycker jag nog att han hade varit ett bra och "Skenialt" val som marknadsförare för den här stan!

Det är länge sedan nu som han gjorde koreografi till "Tonight's the night ikväll" med Bröderna Henrys och nästan lika länge sedan som vi bekostade hans flygresa ner till Stockholm för att söka till "Fame factory" (tror jag) - iförd en revytröja med texten "Scen kväll ve henrys"! Ja, han hade den på sig i TV som tack för hjälpen! Nu tror jag att han hade klarat sig bra även utan oss. Han har definitivt "det"! Önskar honom Lycka till i finalen och hoppas att vi är fler Skelleftebor som ser till att en av våra egna går vidare! Nu ska jag verkligen ge mig för idag! Tjolahopp!
#1 - - M:

Året var 2002, då jobbade han även som vårdbiträde på Hedvigsgården.Tv var och filmade där...