Fors...

Svensk FORSkning visar nu att man kan hålla andan längre efter fasta än när man nyss har ätit frukost... Ja, för en dykare är det säkert viktig information men personligen skulle jag hellre önska att forskarna lade tid på att bekämpa sjukdomar. Men vi är och tycker ju olika!

Nästa FORS är den med berg i efternamnet och är ju något på allas läppar idag! Personligen (igen - eftersom detta är min personliga blogg) så förstår jag att Anders Forsberg måste söka andra jobb. Om nu inte Skellefteå AIK har erbjudit förnyat kontrakt så är väl det inte så konstigt? Skillanden är väl att han väljer att vara ärlig om det.


Jag tror dock att skadan som AIK gör genom att säga upp honom med omedelbar verkan är av betydligt större avgörande betydelse än FORSbergs byte av klubb nästa säsong! Har hockeystyrelsen fått storhetsvansinne och börjat med maffiametoder? "Ingen bråkar med stooooora och mäktiga Skellefteå AIK!" "Gör du inte som vi säger så får du gå!" Ja, jag kan ha fel men det är i alla fall min åsikt.


Det är väl hur som helst inte nyttigt med den här typen av bråk innan slutspel... Det borde även FORSkningen visa på. Nu vet vi ju att alla överlever även om inte Skellefteå AIK skulle vinna! Joooo.... Mina bilder är från förra året och jag tror vi fixade det också!

Den kommande FORSen i dagens inlägg är väl den jag nu blir kastad utför när jag kritiserat Skellefteås enda stolthet... Det är ju tur att jag kan simma!


Och tur att jag fortsätter med mina drinkar och min träning! Jag genomFORS i alla fall av mycket energi i morse! För mycket?

Men på tal om trätor och getingbon så hittade jag denna bit från ett getingbo ute på uppfarten idag. Någon som fattar hur det kan ha blåst dit? En FORS? Nej, det var nog en usel nödkoppling... Jag lägger ned.

Nu ska jag FORSa mig igenom de sista arbetsuppgifterna innan det är dags att åka iväg och röra på kroppen! Ikväll blir det SPYC!