Fettisdag!

Pigg som en mört efter en heeeeeel natts sömn! Jag måste ha lyckats slappna av ordentligt efter gårdagens träningspass - eller så var jag så trött att jag bara domnade bort... Haha! Det var i alla fall ett bra pass och härlig gemenskap. Det är uppfriskande! Och idag var jag inte sämre:

Efter ett par jobbtimmar vid datorn var det dags att svida om igen och åka ner på stan för ett lunchpass med Indoor Walking! Ni ser ju hur pigg och förväntansfull jag ser ut!

Min blogg är kanske lite ensidig just nu men va fanken... Man måste ju få skriva om det man gör och jag har faktiskt sällan haft så många läsare!? Dagens mest motiverande t-shirt hade jag snett framför mig under passet. Ett gäng arbetskompisar från kommunen hade samlats för lunchträning och den här hade gjort vilken chef som helst lycklig:


Hahaha! Underbar slogan! Mannen bakom det här verket är tydligen Lennart Lindström. Riktigt fyndigt! Jag tror att jag ska trycka upp en sån här åt syrran också. Hon är ju väldigt "kommunal"... Haha! Det blev i alla fall lika svettigt som vanligt och på vägen hem var jag inte ens skarp på bild:


Och jättejättesnygg i håret också! Haha!

Gott att hitta rester av Chicken Korma i kylen och massor av sallad! Det gällde ju att vara nyttig idag eftersom maken serverade dagens middag: Bruna bönor, stekt fläsk och...


...semla!!! Lyx såklart! Han väljer hetvägg och jag nöjer mig med själva bullen! Oj, så gott! Nu måste jag träna extra imorrn...

Annars har det mest varit möten under eftermiddagen och just nu blir Anders Forsberg intervjuad av Leif Boork på TV och man bara skäms. Vilket korkat pucko han är... Boork alltså! När Forsberg erkänt att hans handlande inte var det klokaste fortsatte Boorken i alla fall att nöta på samma fråga... Nej, orkar inte orda mer om detta. Det går i alla fall bra för Skellefteå idag och det är alltid kul! Om någon nu kunnat ta bort den självgoda tjocksmocken från rutan hade jag varit riktigt nöjd... Tjocksmock? Han har ju förstås en given plats - det är ju ändå fet-tisdag!