Beautiful day!

Ja, idag är vädret som en bra låt av U2! Underbart! Det droppar lite från taken och solen lyser! T o m Skrållan vill vara ute mer än två minuter!
 
Ja, ni ser ju själva! Nice!

Man skulle ha kunnat testa första löpturen för våren men jag hade ju bokat dubbla pass på 360 idag till lunch så det var bara att ta sig i kragen och åka iväg! Det är tur att jag har vänner som drar iväg mig när det känns tungt... Jag hade nämligen också kunnat ligga kvar i sängen! Haha!

Började med ett pass Function som var riktigt jobbigt! Särskilt när man legat lågt några dagar och mest ätit gott och promenerat korta sträckor mellan affärer... Fotograf Paulina var där för att ta lite bilder till 360:s hemsida och jag hoppas vid Gud att jag inte fastnade. Kände mig inte på topp men gav det jag hade - bara för att springa vidare och fortsätta med ett pass Indoor Walking... Jeeeezus, vad svettig och slut jag blev! Och det var kanske också meningen.

Ja, ni ser ju själva! Not Nice! Haha! Inte ens tummen upp Åsa även om jag kände mig otroligt nöjd med mig själv. Jag orkade väl helt enkelt inte... Det var knappt att jag kunde hålla telefonen stilla för att ta en bild...
 
Just nu är jag dock pigg som en mört och ämnar fixa tacomiddag och hinna på ett möte innan klockan slår sex! Måste också handla mat och hinna se lite TV. Det är körigt ikväll! Både hockey, fotboll, Bygglov, House - och naturligtvis "skämskuddeprogrammet" om Piteås riviera... Vi får se vad man hinner med. Känns i alla fall skönt att vara hemma igen och tillbaka till ordningen! Hoppas på sol imorrn också - kanske blir en runda!