Bättre och bättre!

Syndernas tid är över och jag vaknar upp till nya fräscha spenatdrinkar och heeeeeeelt underbart väder! Man blir bara lycklig! Nu väntar en alldeles underbar tid av ljuuuuus! Det behöver vi alla!


Lovely!

Hann också med att läsa tidningen och fastnade vid dagens "Elvis" som jag kunde känna igen mig i... Visst är det ibland så att man klagar på att man aldrig får hjälp här hemma - men är man verkligen mottaglig alla gånger? Är det inte så att man ofta tycker att man fixar det bäst själv? Och då får man ju också skylla sig själv... Denna tanke slår mig när jag hör dammsugaren surra - utan att det är jag som håller i den... Haha!

Men även om man har sig själv att skylla så kommer ju ilskan ibland som ett brev på posten:

Har dock inte gått så långt att jag slängt ut någon...

Men trots det vackra vädret så tränade jag ändå inomhus på lunchen. Det blev ett pass Indoor Walking som ju är en av mina favoriter eftersom man med crosstrainern rör på hela kroppen - under ivrig och stenhård ledning! Passar mig som handsken! Idag gav jag allt!


Syns det? Hahaha! Men nej, jag behövde inte använda Hjärtstartaren... Den är dock bra att luta sig mot när det känns tungt!


När jag kom hem kunde man höra hur det porlade och droppade från taket i solskenet! Så underbart! Jag fullkomligt älskar att sitta ute den här tiden och bara lyssna på vårens ankomst! Idag blir det dock ingen utesittning eftersom jag faktiskt måste jobba lite också...


Avslutar bara med en stor sooooool till alla som måste sitta inomhus! Här får man verkligen energi! Tänk er en solstol, en bra bok, en ledig dag där största problemet som uppkommer är att man måste flytta sig lite eftersom det är någon gren i träden som tillfälligt skuggar... Eller en skidbacke, en grotta, liggunderlag, eld, uppstekt pannkaka eller goda mackor och kaffe... Mmm...

Vårvintern är den absolut bästa årstiden. Nu blir det bara bättre och bättre!