Yeeeeezzzzzzzz!!!

Nu blir det äntligen juuuuuul! Ja, inte ännu men den kommer att bli magiskt fin för ikväll har jag bokat biljetter till Emilia och Abbe som dragit ut på det så länge på grund av jobb och osäkerhet om ledighet. Att få ha hela familjen omkring mig är det enda jag önskar så därför tycker jag att ett bidrag till resan känns som en otroligt bra investering - i kärlek! <3
 
I sommar har vi setts allihopa en dag i juni och en dag i juli... Inte mycket! Därför hoppas jag att vi också får lägga beslag på Oskar och Lisa så mycket som möjligt under de fyra dagar vi har göteborgarna hemma. Vi ska äta och mysa och gå på dop och julkonsert! Längtar!
 

Idag har jag också fått vara barnvakt en stund åt föremålet som ska "dopas" den 21 december! Max Napoleon Bergvall! Här hade My fått låna kameran och jag kan väl säga att han inte var helt nöjd när mamman hade åkt till kiropraktikern...


Här fick My in en kanonbild! Haha! 


Men ett blöjbyte och några mysiga kramar senare blev han så här nöjd!
Och somnade!
 

Därför kunde jag och My spela både Uno och Memo! Jag förlorade i Uno men satsade hårt på att vinna här istället! Men icket...


Nu börjar jag dock förstå att det var vissa som lyfte på fler än två bilder i taget... Hallå My Bergvall! Nu fuskar du... Hmm... Det här måste jag ta upp med henne. Eller kanske ändå inte...


Och precis när mamman kom hem så slog Max upp ögonen! Han kände väl att det var bröst på ingående... Haha!
 

Så Tack för att jag fick vara med er finingar! Nu ses vi snart igen och jag längtar redan! Kramar!

Drog ner på stan för några ärenden och var tvungen att slinka in på Ingmar för att hälsa på de här härliga tjejerna! Det finns så mycket fina saker där inne att jag fick slita mig för att komma därifrån. Dessutom är de otroligt trevliga! Men jag hade ju annat på agendan i afton. Både jobb och träning...


Inte är det vackert... Och ont gör det... Överallt!
 

Men jag blir både stark och så sjukt nöjd! Träningsvärken som började släppa så smått har nu fått sällskap av helt ny sådan... Haha!
 

Efter passet var det dags för möte med hälsogruppen och ikväll var det Maggan som pratade coaching med oss. Suveränt bra nycklar till förändringsarbete! Hon är en klippa på det här!


Vi inriktade oss på personligt ledarskap och självkännedom! Ja, de enda vi kan förändra här i världen är ju oss själva! Resultatet då? Ja, kontentan blev väl: Byt karl och flytta till Örebro! Hahahaha! Ja, det där var ett internt skämt... Nåväl, härlig kväll med underbara kvinnor! Tusen Tack!

Och sedan jag kom hem har jag varit i telefon med finaste flickan som jag längtar så oerhört mycket efter! Bokningarna är klara och jag känner mig så där berusad av lycka över vi ska få vara tillsammans igen! Bara kärlek!

En annorlunda kärlek är väl den ni ser i de här bilderna från showen i lördags... Haha! Ja, vi fick mycket besök från Piteå och Luleå och bland dem Åsas förra svåger som var en glad skit och nästan lika tokig som oss:


Haha! Här har han t o m lånat Åsas tofs!


Och vart han är på väg här ska vi inte prata om... Haha! Han kanske bara skulle klappa om "katta"... 

Ja, som ni förstår så har vi roligt och har inte blivit antastade på riktigt! Ännu... Haha! Nä, nu blir det dusch och sängen! Längtar till juuuuuuuulen! :)