Seger!

Ja, nu pratar jag inte om Skellefteå AIK:s framfart mot HV71. Grabbarna verkar klara sig även om jag trodde att det skulle vara större skillnad mellan bästa och sämsta laget i tabellen. Nej, jag pratar enbart om min egen seger över materian - d v s min egen kropp... Haha!

Har sovit länge idag (också!) och hunnit jobba undan lite saker innan det blev eftermiddag och en tur till välbesökta Solbacken! Jag var inte helt ensam där som ni säkert förstår. Däremot hade jag lagt mig till med ett ovanligt förnöjsamt humör och klarade därför shoppingen galant. Ja, även bilköerna!
 
Sedan var det dags för träning igen! Och vad tror ni mötte oss idag då?


Jo, ingen mindre än Felicia Lundberg! Igen... OMG!

Det var för sent att vända när hon började berätta att hon planerat ett "Sports speed" pass med oss... Tanken på intervallträning med ruscher, hopp och annat lockade inte direkt men så gillar man ju att utmana kroppen så det var bara att köra!

Vi blev hårt drillade men fick också beröm för vår uthållighet. Tack! Konditionen är väl inte på topp och min nedsatta lungfunktion gör att det tar längre tid att värma upp - men man får ju utmana sig själv och det är det bästa! 


Och så här glad var Felicia när det var klart! Kan man tro att den här söta varelsen kan diktera order som den värsta militär? Inte? Välkomna på nästa pass så får ni se... 

Men jag ska inte klaga. Hon är hur bra som helst och vore en perfekt PT - om hon inte tidigare berättat för mig att hennes adepter brukar spy under passen... Haha! 

Men jag är nöjd med min insats och ni ser ju hur svettig och medtagen jag var... Ett rejält fyspass med andra ord! Tusen Tack för idag Felicia!

Nu har jag bara orkat äta middag och titta på hockey på TV. Precis lagom ansträngande. Kanske ska jag också måla naglarna... om jag klarar att hålla handen stilla... Haha! Imorrn är det nyårsafton och vi är bortbjudna och det ska bli såååå roligt! Bäst att vila sig i form tills dess!