Oh, what a night!

Underbar spelkväll! Igen! Vi har bara släppt en torsdag och det var betydligt mindre folk än vi brukar ha i publiken på helgerna - men oj så glada och fina gäster vi hade! Med från första stund och ville bara ha kuuuuul! Precis som vi då! :)
 

Här börjar gästerna droppa in och ta för sig av det magiska julbordet! Ja, vi vet att allt är gott... Även desserten! Haha! 


Och här har vi hunnit halvvägs och Belinda krossar allt i sin väg! Hon är suverän på att ta publiken och det är bra att vi kan höja temeraturen med skratt!


Det är lite kylslaget ibland. Det ser ni ju på min blåa näsa... Haha!


I logen! Belinda är segerviss som vanligt! 

Och fina Peter och Reema gjorde ännu en kanonkväll!

Ja, jag har hunnit jobba också och ska göra det även imorrn. Det är full rulle nu så jag hinner inte med bloggen som jag brukar men det kommer bättre dagar. Fast jag gillar ju att jobba så jag klagar inte. Jag har ju roligt heeeela tiden! Puss å kram på er och sov gott! Imorrn är det freeeeeeeeedag! :)