Mjukstartåjobbåträning!

Lite av varje. Så kan man väl sammanfatta dagen! Började med att... ja... nu måste jag tänka efter. Jag började nog med att göra just ingenting! Haha! Utmärkt förmiddag med andra ord!
 
Njuter av att det är lite bortplockat här hemma och att ljusstakar och stjärnor är tända. Det är en mysig tid det här! Sedan matshopping på ICA, snabb grötlunch och iväg till teatern där jag hade lite möten idag. 
 

Där är det julfint redan i foajén eftersom de också kör julföreställning "Den stora festen"! Vi ska se den till veckan. Ska bli kul!

Läste recensionen idag och den var översvallande! Vi borde väl också ha blivit recenserade men det är nog tufft att hinna bevaka allt. Så därför kan vi fortfarande säga att vår show är Magisk!!! Haha!


Snygga stjärnor i fönstret också! 
 
Bra jurymöte är vi utsett första etappvinnaren av instagramtävlingen! Fina bilder har det kommit in och det är inte för sent att tävla än på Instagram med hashtag #norrländskpassion
 
Sedan har det blivit mail och telefon kring projektet och så avslutade jag med ett härligt träningspass med Anki ikväll! Såååååå välbehövligt och härligt smärtsamt! Tack Anki!

Avslutar dagens inlägg med några bilder från premiären där vi hade en fotograf som hängde oss i hälarna och gjorde bra ifrån sig! Härligt jobbat Oscar! (Nej, det är inte min Oskar den här gången - men den här var också bra!)


Välkomna!
 
Vi tar emot i foajén!
 
Och så glittrar vi lite ikapp! Ska bli sååååå härligt att köra igen på fredag! 

Nu ska jag faktiskt se lite TV! Ha en bra kväll alla!