Last Christmas...

En helt fantastisk spelperiod på Folkparken är över... White Chistmas övergick idag till att bli Last Christmas när vi körde vår sista föreställning - för i år... Det här måste vi göra om på något sätt! Det har varit hur kul som helst och vi har blivit så ompysslade och känt oss oerhört välkomna! Tack alla!!!


Sanna tog täten som vanligt! Alertare hovmästare än henne och Reema får man leta efter! 

Hon har också lärt oss massor om hashtag! Ja, ni ser ju att jag bara har kommit till tummen upp... Haha!

Åsa kollade bordsbokningarna för kvällen. Hon inväntade ju alla systrarna!


Mie tillsammans med kompisarna Erika (och?) som också var med och firade ikväll! 


Och här sitter systerskapet tillsammans med vänninor och längst fram Karin och Charlotte som också var speciella gäster för kvällen!


Jag skulle ta en bild av Åsas syster Mona vid bordet - men var fanken kom killen ifrån? Haha! Ingen vi kände men han ville väl bara vara med på bild... :)

Och fina Emma Lindström har flyttat hem och hälsade så gott till Emilia! Hon var där med familjen och morfar och mormor som bjudit ut dem på fest! Tjejerna har spelat fotboll tillsammans och det var så kul att ses!
 

Fullt med folk även ikväll och hög stämning i publiken! Vilka kvällar vi har fått ha. Magiskt publikstöd!  Här var stödet dock lite störande... Belinda fick besök ända upp på scenen av en man som nog hade lite dåligt ölsinne och av någon anledning snedtände... Inte kul!! Som tur var tog hans sällskap med honom därifrån efter incidenten.


Men Åsa (eller var det Belinda?) fixade även den störningen och fortsatte hur proffsigt som helst! Snyggt jobbat vännen!

Själv hann jag upp på hyllan för att också växla några ord med finaste syrran som kom för att se showen! Så roligt att du kom! Själv var hon mest nöjd med att hon fick så stor byst på bilden... Haha! Amning har sina fördelar - men jag tycker att hon är fin hur än hon ser ut! <3


Här hade Mie lånat min kamera och fotat personalen som förberett blommor till oss inför sista numret! Vilka finingar det här är! Så tacksamma och glada att vi fått jobba tillsammans med er - unga, alerta och så service minded! Ni är bäst!


Och här kom alla in till sista refrängen! Sötingar! Man blir rörd och glad över all uppskattning!

Och så var det slut... Det må ha blivit Last Christmas men det här blir inte vår sista show på Folkparken! Det har varit en fantastiskt positiv och härlig spelperiod! Tack alla fina som kom och skrattade med oss!

Störst Tack till min fina vän och kollega Åsa som bara är bäst! Det här har varit ett så roligt, skrattigt, galet och kärleksfullt samarbete! Man vill bara göra mer! 

Nu måste jag slänga mig i sängen! Imorrn bär det av till Sundsvall för jobb och möten under måndagen. Har dock tagit mitt förnuft tillfånga och bokat tågbiljetter från Umeå så att jag både kan vila och jobba på vägen. Skönt! Nu ska jag somna med ett leende på läpparna - nöjd över en härlig spelperiod och bra prestationer!