Julen är över...

Högtiderna är över och nu får det vara slut med festandet! Träningssäsongen är också inledd med pass tre dagar i rad varav dagens var det värsta hittills... Idag var det Felicia som höll i taktpinnen och det visade sig vi hamnat ur askan i elden när hon körde Sats' hårdaste benpass! Tack för kaffet! Ja, det var nog tur att hon berättade det först när vi var klara... Tror inte jag varit så svettig och slut nån' gång! 

Jag som hade träningsvärk innan får nog finna mig i att bli sängliggande imorrn! Haha! Eller ge mig ut och träna mera... Nåja, det löser sig och även om julen är över så har vi faktiskt kvar en del firande eftersom sonen fyller 25 år imorrn! Ska bli otroligt trevligt med lite eftermiddagskalas med smörgåstårta! Och paket såklart! 

På måndag åker också Oskar och Lisa hem till Luleå och då får man väl beteckna julen som överstånden hemma hos oss. Dags att börja jobba igen och ta tag i allt som inte hanns med innan jul. Lite firande blir det väl på tisdag igen då vi är bortbjudna på Nyårsafton men sedan får det vara över. Ja, fram till trettonhelgen då vi ska fira svågern som fyller jämnt... Haha! Näe, firandet verkar fortsätta... Räknar med att träningen också gör det!

Jag får väl slänga ut julgranen och köpa tulpaner så att det åtminstone känns lite mindre juligt här hemma. Det är ju ändå roligast med pynt innan själva helgerna börjar... Har dock noterat att en del tar det på stort allvar och andra mer på lek.
 

Här kan man väl prata om meeeeeer jul! Avundas inte nedtagningen...


Och den här bilen körde jag efter på väg hem från Maxi! Lite lekstuga... Haha! 

Nu har vi sett filmen "Argo" som jag verkligen kan rekommendera och ämnar gå och lägga oss tidigt. Julen är över och jag borde väl också vända tillbaka dygnet... Det vore ju också bra om man steg upp före det morgonpigga födelsedagsbarnet... Puh! Kommer att bli en riktig utmaning!