Fullt ööööööös!!!

Full fart idag! Började med att slita ut hemtelefonen ur jacket eftersom det ringde nåt utländskt samtal redan 9.00 och vägrade sluta... Aaaaaaarrrgghhhh! Så det blev en tidigare uppstigning än planerat - men lika bra eftersom det var mycket på agendan. Vi började med att åka på teatern för en grötlunch och en föreställning av Den stora festen!


Härligt att vara tillbaka igen! Den här gången gick jag tillsammans med Åsa och såg en "best of" som var kortad till nästan hälften. Men det var faktiskt helt OK! 


Och efter skinkmackan var det läge att ta fram den obligatoriska tandpetaren! Vanan sprider sig också:


Snyggt Åsa! Du klär i tandpetare du också! Haha!

Efter showen kramade vi alla och åkte sedan på stan för att köpa några julklappar till våra medarbetare och jag hann också ett möte tillsammans med Maria på "Monkey Mind" som arrangerar dagen om Kultur och Kreativitet som jag ska vara moderator för på tisdag. Bra tjej och bra möte! Känns som ett roligt uppdrag! Sedan var det bara att åka på Folkparken för att börja förbereda kvällen!


Festligt och fullsatt! Sååå roligt! Belinda körde hårt... som vanligt!


Och här blev hon också dokumenterad av den fotograf vi anlitat för kvällen. Ska bli spännande att se alla bilder!


En trappa upp hittade jag gamla revykollegan Bengt som kom för att se showen. Vi hade också bästa Lillemor i publiken och musikerna Tobbe, Andreas och Löwe tillsammans med fina sångpedagogen Mia! Kanonmänniskor som gör ett så bra jobb runt omkring oss! 


Emma var naturligtvis i form. Hon är det mycket oftare än mig... Haha!


Och nu ser jag att hela scenen också färgas grön när jag är inne... Mycket påpassligt av Anna på ljuset!


Annars var det mest rött som gällde på sidoscenen... Igår blåfrusen och idag het som... Haha!


Avslutar med en bild som Sanna tjuvknäppte bakom scenen när vi startat slutnumret. Fantastisk publik och sjukt roligt att köra när det också är fullsatt! En större utmaning men otroligt tillfredsställande när man får alla med sig.
 
Stort Tack till alla glada som kom till föreställningen! Imorrn kör vi sista! Blir nog lika fullt ös då om jag känner oss rätt! See you!