Återhämtning...

Första advent och fortfarande känslan av att ha blivit överkörd av något obestämbart... Haha! Trött i huvet och sliten i kroppen. Här kunde jag ha blivit stressad eftersom jag ju gillar att ha pyntat när den här söndagen kommer - men det är jag inte eftersom jag fick så fin hjälp igår!
 

Idag har jag därför bara strukit en duk och voilá: Jul! Haha!


Kunde istället använda energin till att gå ut och hänga upp ljusslingan på bron! 

Jag har faktiskt jobbat en stund med "gireringen", som Peter kallade det igår, och även skickat ett par fakturor. Det är ju arbete - men ger ändå en väldigt positiv känsla! Om man nu får betalt... Haha! 


Tände första ljuset - och en massa andra - och såg årets julkalender. Känns som en kul tradition de dagar och tider det funkar. Ikväll kommer jag dock att sakna "Bron" och får väl kika på något annat - eller gå och lägga mig? Fortfarande såååå trött! Men glad!

Öppnade också Oskar och Lisas fina korg som innehöll biscottis och goda teer! (Ja, även ett par chokladbitar men en försvann när jag öppnade... Haha!) Tusen tack finingar! Och ett extra Grattis till Oskar på namnsdagen! Har skickat kramar men här kommer några till! <3 Nu ska här drickas te!
 
Ja, det blev en mager blogg idag av en inte lika mager undertecknad. Imorgon börjar mitt hårda liv igen. Dags att ta tag i träningen och omvårdnad av kropp och själ! Lite jobb men ska starta oerhört lugnt så att jag orkar hela december! Önskar alla en härlig kväll - snart är det jul!