Skriiiiiiivdag!

En helt ointressant dag ur bloggsynpunkt - ja, såvida jag inte publicerar vad jag har skrivit... haha! Har i alla fall suttit klistrad vid datorn hela dagen och skrivit morgondagens uppdrag klart. Har jobb redan efter 11.00 så det finns ingen extra tid till putsning av texten på förmiddagen heller.

Ska bli kul och jag hoppas jag har hittat "rätt"! Jag gillar att underhålla på utbildningsdagar och konferenser. När man sitter en hel dag och matas med information är det ett oerhört smart drag av arrangören eller ledningen att lägga in en rolig punkt där alla också får skratta! Det både lättar upp och rensar hjärnan lite. 
 

Tog också en rask promenad ikväll för att memorera lite och för att få röra på mig. Har upptäckt att min mage blir helt körd när jag inte motionerar - bara att ge sig ut!

Och vilken härlig kväll! Ljummet i luften, doften av nyklippta gräsmattor... Mmm... Jag hade nog kunnat gå hur långt som helst - om inte magen hade satt igång nånstans efter fyra kilometer... Då är det bara att börja vika av hemåt! Haha! Ja, det är kanske inte så kul att läsa om min mage men vi har ju alla våra egenheter...
 

Jag var i alla fall inte ensam. Hade sällskap av det här magiska ljuset! Helt underbart! 

Nu blir det ny TV-serie och sedan tidig kväll! Ja, kanske en kvällsmacka... Magen vill gärna ha mer... Haha!