Jobb å träning!

En "mellandag" rent vädermässigt. Ännu en gång glad över att jag klippte gräset igår kväll eftersom det regnade ordentligt i natt. Men vädret gjorde mindre eftersom jag mest jobbat och gjort lite ärenden idag. Pappersjobb som legat efter var jag tvungen att ta hand om och sedan tog jag paus för att åka och träna!
 

Idag fick vi hålla till på en altan ute vid havet! Underbar plats! Vi var några tappra själar...


Mina starka kamrater Anna-Lena och Anki! Snyggt brudar! Men Anders då?


Ja, han valde att inte delta i muskeltävlingen med tjejerna. För det kan väl inte vara så att han skrattar åt oss? Haha! Nej, vi ska vara snälla med Anders eftersom han var den ende mannen som anslöt till passet! Sånt ska premieras!

Och när vi dragit igång kom det några till så vi blev ett glatt gäng som svettades till Ankis härliga Tabata-pass! Helt vindstilla idag så man fick ingen svalka trots att vi var utomhus. Men vi fick mycket glädje eftersom Karin också hade med sig dotter och barnbarn!


Tre generationer på träning! Frida, Karin och lilla sockergrynet Irma som är 1 år och 3 månader! 


Kärleken lyste om dem! Fattar ju att det här med barnbarn verkligen är livets efterrätt! Så söta och glada båda två! :)
 
Nu ska jag skriva lite mail, plugga text inför morgondagens berättarcafé på Kyrkholmen och kanske lägga mig tidigt. Ja, det kan också bli sent beroende på hur det går... Haha!