Gamla meriter

Idag har showat på lasarettet igen och träffat ett gäng glada landstingsanställda som skrattade gott och verkade nöjda med att få lite avbrott under utbildningsdagen. Kändes riktigt bra!

Hann hem för att byta om och sedan blev det lunch med folk från regionteatrarna i norra Sverige och därefter möte kring en gemensam prouktion som de ska göra och som jag förmodligen kommer att jobba med. Och då blir det inte till att stå på scenen utan istället koncentrera sig på produktion och marknadsföring. Känns lite spännade! Ja, vi ska fortsätta imorrn så jag får väl återkomma när vi fått struktur på det här projektet.
 
Och när jag skriver gamla meriter så blir det nog till att plocka fram ett gäng om jag nu går in helhjärtat! Slutade ju på Västerbottensteatern efter 15 år som informatör och producent när jag gick i väggen 2000 så jag får väl försöka ha en lite annan strategi den här gången... Haha! Jaa, det känns faktiskt som om jag skulle kunna tänka annorlunda. Jag har ju med åren insett att livet består av mycket mer än arbete!
 

Och på tal om gamla meriter så får ni nu bilder från i tisdags då jag och Anna gick broarna runt i det härliga vädret! Jag sprang en sväng igår kväll också men hade fullt sjå med själva springandet... Gick ändå bra! Att sluta med mitt minimala rökande blir nog en hit! (Jaa, det vet jag ju eftersom jag slutade i sju år men tyvärr började om...)

Men i tisdags gick vi och det är ju bara för fint längs älven! Massor med fåglar, härlig sol och mycket folk som motionerade! Det här är den ultimata årstiden för motion! Luften blir högre och klarare nu när rötmånaden börjar vara över och får man lite sol så är det bara att njuta!

Ikväll har jag dock hunnit med ett annat planeringsmöte så det blev en lång dag - och ingen motion! Ska kika på Broadchurch och sedan knoppa in. Blir en liknande dag imorrn också. Men då ska jag springa igen och kanske blir det en broarna? Måste ju skaffa mig lite nya meriter också!