Träning!

Bra jobbtimmar i eftermiddag och avslutning på dagen med ett härligt pass cirkelträning!


Ett antal stationer med 4 upprepningar på varje station á 30 sekunder. 10 sekunders vila/förflyttning och sen köra nästa. Alltså jobbigt!


Men vi gjorde vårt bästa och eftersom Anki hade skadat ledbandet lånade hon min kamera och hade jättekul under tiden... Men ni ser ju hur stark jag ser ut? Haha!
 
Lisbeth är så sjukt vältränad! De här pinnarna är vissa deltagares skräck... Betydligt jobbigare än det ser ut.

Karin ger alltid järnet och det här är en ovanlig bild på henne eftersom hon vilar...

Extremt spänstiga Anna fick sällskap av dottern idag!


Fina Anita tog i för kung och fosterland!

Här måste Anki ha drabbats av tillfällig trötthet - eller så vill de här inte vara med på bild... Haha! Jaaa, det är jag som ligger på bollen längst bort! Lika bra att mina situps inte kom med...

Kicki och Monica gör bra övningar för axlarna. Anki är så genomtänkt och vansinnigt bra på att göra övningar där vi får använda hela kroppen och muskler som brukar behöva en genomkörare! Har man ont innan så känner man sig alltid bättre efteråt!

Balansövningar är bra bålträning och Sonia kommer nog att sluta som isprinsessa eller nåt.

Eivor gör magövningar med medicinboll! Det där ska ju vara jobbigt men ser faktiskt mest kul ut! Men hon är ju också i toppform! Alla verkar vara det... Utom jag... Haha! Men herregud vad vi blir bättre och bättre!


Sedan avslutade vi med att utsätta Anki för samma medicin! Jobba, jobba, jobba - så ska vi ta bilder! Haha! Nu är hon ju extremt stark så det var ingen match!

Ett superhärligt gäng och hög stämning hela tiden gör måndagarna till något man längtar efter! Och Anki är världens bästa ledare och pådrivare! Det behövs även om man själva valt att gå dit. Hon gör att vi ger mer! Tusen Tack för det! Och är det nu någon som absolut inte vill vara med på bild så säg till. Jag tycker i alla fall att ni är superfina allihopa!