Till låns...

Man får lov att njuta av alla ögonblick extra mycket ibland. Å ena sidan för att olika saker påminner om livets förgänglighet och å andra sidan för att det bara är vi själva som kan bestämma hur vi vill att vårt liv ska se ut! Vi har ju bara den här tiden till låns! Därför har jag suttit och skrivit idag men valt att göra det ute i solen!
 
Himlen är inte dum här hemma heller! Molnen tog dock över så nu sitter jag inne igen!
 
På lördag ska jag nämligen få delta i Berättarfestivalen! Som mig själv! Om mig själv! Hur kul kan det bli? Ja, lite roligt mellan varven men kanske också en annan sida av mig. Jag ser det som en kul utmaning och hoppas att folk inte ska somna... Haha!
 
Nu ska jag i alla fall inte sova utan iväg på träning och sedan surströmming med hälsogruppen! Hur vi tänkte när vi valde aktivitet? Inte alls! Och det är också helt OK!
 
Synes!