Kalasdag!

Idag har jag ilat runt som ett skållat troll men också hunnit med ett alldeles underbart fyraårskalas! Började med lite skrivjobb och en massa fix till resan som överföring av pengar till lägenhetshyran, bokning av hotell i Girona, hämtning av kvitto på banken, incheckning och utskrifter av alla dokument, mailkontakter med lägenhetsinnehavaren som förmodligen inte heller hinner få några pengar innan vi kommer eftersom det är en aning kort varsel... Men jag tror att jag lyckades övertala honom om att vi var pålitliga... Haha! Det brukar ordna sig.
 

En del av hyran ska dock betalas kontant i Euro och eftersom bankomaterna blivit utbytta fick vi vänta på att den med utländsk valuta skulle öppna. Det gjorde jag och Anna med en kycklingwrap på Waynes! Gött! Kommer att bli en synnerligen trevlig resa även om jag kommer att jobba en del.

Efter att ha inhandlat lite presenter och hämtat den obligatoriska silverskeden så åkte jag på Leos Lekland för att ansluta familjen Bergvall och uppvakta My som fyller 4 år idag! Himmel vad tiden går fort!

Skeden väckte inte lika mycket uppmärksamhet som den billiga vindsnurran... Haha! Här visar hon den glatt för Martins söta syster Hanna som kommit för att vara med på kalashelg med My! Ja, det är inte alltid det dyraste som är bäst!

Kramarna kostar ju ingenting men är värda miljoner!!! Här tackade hon också för mikrofonen som jag hade köpt. Den tror jag däremot att föräldrarna kommer att plocka ut batterierna ur ganska snart... Haha! Efter fikat blev det full fart!

My visade vägen och tog med mig på en runda på Leos! Först ut var rutschkanan!

Sedan blev det studsmattan! Ja, ni ser ju att hon är i rörelse heeeeela tiden!

Sedan full fart mot innebandyplanen! Jag och My skulle vara i samma lag.

Vi mötte Malin och Hanna men My var tyvärr inte helt intresserad av att lämna ifrån sig bollen... Hon tyckte heller inte att de skulle göra mål på oss... En sann idrottskvinna! Haha!


En sväng förbi bilspelen - ja, hon styrde rätt snabbt här också! Och då hade vi inte ens lagt i pengar...

Bollhavet! Dit hade man ju längtat själv! Ja, det var några år sen sist...

Syrran trivdes!

Och det gjorde jag också! Jag förstår att barn gillar det här. Man behöver vila lite...

Syrran vilade också en stund bland de stoooora bollarna...

...medan jag och My tog en sista tur i rutschkanan! Coolt va?

Efter att ha lekt så länge börjar det kurra i magen och jag blev bjuden på middag på Wok & Roll. Tusen Tack! Träffade också massor med folk som jag kände och däribland vår kusin Michael som vi inte sett på länge. Kul!

Avslutade med att dricka kaffe hemma hos Malin och Martin där My körde stenhårt med sin nya mick. Inte stilla nånstans...

Förutom när vi fikade Hello Kitty-kakorna!

Och Malins underbara cupcakes! Tack för allt familjen!
 
En sån dag! Helt slut och ändå är jag inte riktigt klar... Men nu blir det inte så mycket mer. Jag hann ju på Bokia också för att köpa Jussi Adler Olsens senaste deckare. Tror nästan att jag måste avsluta dagen med den! Ses imorrn!