Gastkramande...

Nog är det tur att mitt hockeyintresse inte är lika stort under resten av året. Jag skulle aldrig orka... Jag håller givetvis på vårt AIK hela tiden men det är först när slutspelet kommer igång som jag riktigt aktivt följer matcherna. Kanske är jag en medgångssupporter eller så har jag inte tålamod att hålla ångan oppe i 55 omgångar...

Hur som helst har semifinalmatcherna mot Linköping varit gastkramande... Inget för en människa med svagt hjärta! Tycker aldrig att jag sett AIK så bra som nu (nej, jag är ingen expert!) - men det vore bra för oss veklingar om de kunde avgöra tidigare. Förlängningar tär på krafterna!
 

Tur att vi fick stärka upp oss i periodpausen med sallad och renrostbiff! Oj, vilket fantastiskt kött! Det var bara hur mört som helst!!! Hade inte tid att göra någon potatis men med en vinaigrette och lite fetaost klarar man sig bra!

Ilade iväg på ett inplanerat möte så jag missade Oscar Lindbergs mål i förlängningen men har ju fina kamrater (Tack Katarina!) som rapporterar. Jag hade dock kunnat se den eftersom det fanns fler som kom sent p g a hockeyn... Haha! It's everywhere these days!

Nej, nu har jag träningsvärk och känner mig lite utslagen så jag gör en tidig kväll! Tack solen för en fantastisk dag!