Friskt!

Härlig dag! Jobbat undan en del, bokat möten, fått bekräftelse på de offerter jag skickade innan Göteborgsresan, röjt kontoret på skräp, åkt till soptippen, pantat flaskor och burkar, handlat, gjort kycklingtacos och är nu mitt i fjärde semifinalen borta mot Linköping! 0-0 efter första perioden men ungtupparna ser starka ut så jag håller tummarna för att det här ska gå vägen!


Hann också ut på en härlig promenad Broarna runt på förmiddan' tillsammans med finaste Anna! Älskar hennes rosa jacka! Dressed for success my dear!

Lite kyligt trots det soliga vädret. Man hade kanske behövt en mössa - eller ännu hellre öronmuffar som vi pratade om att väcka liv i! Anna skulle naturligtvis haft rosa fluffiga... Haha!


Lite läckert att stå på Lejonströmsbron och titta ned i vattnet som nästan kokar nedanför. Ser lite ut som svart asfalt.

Läckert också på andra sidan med lite längre slutartid... Måste dock läsa instruktionsboken till kameran! När ska det bli...?

Älven har lite olika skepnader den här tiden på året! Från sommar till vinter på några meter!

Avslutade rundan med en lunch på Verandan! Gott och trevligt! Tack snälla du!


Till kaffet vill jag ju gärna ha en kaka... Men kolla hur ståndaktig jag var! Lämnade halva! Anna vräkte naturligtvis i sig heeeeela.... Men det är väl därför hon är så tjock och jag är så smal... Hahahahaha! Jag är då för rolig...

Nej, nu börjar andra perioden! Synes!
#1 - - Anna Segerstedt:

Tack Monica för en härligt "tjejig" förmiddag! Bilderna på Lejonströmsvattnet blev ju riktigt bra:) Skit i instruktionsboken;) övning makes perfect...

Svar: Tack själv fina Anna! Det här gör vi snart om igen! Men då blir det mössa och broddar! Och öronmuffar? ;) Kram!
Monica Lindgren