Tisdag?

Jaha? Vart tog gårdagen vägen?
 
Efter en lite låg och förvirrad förmiddag så satte jag igång med allt möjligt på en och samma gång! Inköpsrunda, scenografiplanering, text och materialproduktion. Jag slutade dagen strax före midnatt så något blogginlägg blev inte aktuellt... Det är lite mycket nu. Men det blir bättre!
 

Ja, ni ser ju själva! Så här glada är vi egentligen! Haha!

Just nu är det dock bara jobb! Men mitt i mörkret har jag också bokat en resa till London i januari med vårt gamla gäng. Det är en present och ska bli roligt att se fram emot! Nu kan jag dock bara fokusera på det som ska göras. Nästa vecka har vi nämligen andra uppdrag - man ska ju leva också - så det gäller att hugga i!
 
Nu fortsätter jag med lite omskrivningar av text och sedan drar vi till Umeå för Ombudsträff! Hoppas att alla blir sugna på att se "Mens Night 2"! Men biljettförsäljningen går bra både i Umeå och Luleå - hur ser det ut i Skellefteå? Visst kommer ni? Ha en bra dag alla!