Lovely day in Luleå!

En riktigt hääääärlig dag där vi njutit av gårdagen och sett fram emot kvällen! Vi avslutade gårdagens premiärfest i hotellets bibliotek där höjdpunkten blev en nattlig burgare från Big Boy! Det var det närmaste vi kom några stora grabbar igår!
 
Men vi såg rätt nöjda och trötta ut ändå! Vi fick ju i alla fall flaggor! Haha! Sömnbristen syns ganska tydligt! På gränsen till "retarded" faktiskt! Därför blev det också en låååång natt med ordentlig sovmorgon där vi åt frukost i sista minuten med håret på svaj (jag)!

Sara var däremot väldigt snygg så hon fick vara med på bild! Jag gillar biblioteket på det här hotellet. Lite hemtrevligt! Sedan blev det mer vila och iväg för att träffa Oskar och Lisa! Man kan ju inte åka till Luleå utan att träffa sina kärlekar! <3

Vi träffades på Storheden där jag också hann shoppa lite medan jag väntade på att de skulle handla mat. Sedan hem till lägenheten för inlast. Extrapris på hel lax som ni ser!

Medan jag benade ur filéerna så gjorde Lisa amerikanska plättar med rivet äpple och kanel!

Fiiiiina Lisa och Oskar! Tack för gott kaffe och underbara plättar!

Men tiden går snabbt och det var dags för ännu en "night at the opera"! Bra föreställning även idag - kanske lite mer avslappnad! Kanonpublik även den här gången! Luleborna gillar naket! Nej, förlåt, tanthumor!

Och jagvar så glad över att få ha Lisa, Oskar och Mattias i publiken!

Glada mamman och sonen! Älskar dig!

De hade också med sig presenter från hela familjen! Kokbok, gott the, nötter och choklad! Tack finingar! Jag blev jätteglad och kommer förmodligen att bjuda på lite godsaker framöver!

Sista stunden i logen efter föreställningen! Glada!

Ja, nöjda på gränsen till flåshurtiga! Haha! Notera gärna städvagnen i bakgrunden. Underbar komposition!

Fick fin present av Åsa idag! Underbart halsband med texten "Follow your dream" på baksidan! Ja, det är ju det jag gör just nu - lever min dröm! And I love it!

Efter att ha packat ihop så drog vi ut på stan och fick finna oss i att stå i kö till puben! Det regnade... mitt mellan... ögonen!

Kvällen tillbringades tillsammans med Åsas underbara vänner Sebastian och Mió! Vilka härliga människor! Att Åsa trivs kan man nästan se! Men var Mió håller handen vet man inte... Det blev en kul kväll med sköna och roliga samtal!


Och en massa skratt! Så här såg det faktiskt ut nästan hela tiden! Tack för sällskapet grabbar!

Nu sitter man på rummet och har stoppat i sig ännu en av dessa nattliga burgare som inte får bli någon vana... Djuriskt gott! Ser fram emot en lång natt och lång frukost imorrn innan det är dags att åka hem igen! Luleå levererade över förväntan och vi är otroligt nöjda med allt!!!
#1 - - Miaux:

Tack för en underbar show. We loved it!
http://www.evanne.se/2012/09/30/mens-night-2/

Svar: Tack Mió! Härligt blogginlägg! We love you! :)
Monica Lindgren