Högt tempo!

Ännu en racerdag med massor med saker på agendan! Det mesta går vår väg men vi är verkligen inte framme vid premiär ännu... Idag har jag inte ens hunnit ta fram kameran för att ta några bilder till bloggen... Hur ska det här sluta?
 
Vakentid i natt också i nästan två timmar och jag tror att jag har hittat boven:
 

Fullmånen! Ja, jag vet inte om det stämmer men det har lust att bli så här när den är som mest packad...

Men jag känner mig inte så trött ändå och det kan bero på att jag startade morgonen med ännu en biljettbokning för hela familjen! Vi gillar ju musik och konserter och i mitten på juni ska vi alltså till Göteborg och lyssna på:


Mark Knopfler som spelar på Trädgårdsföreningen! Ska bli otroligt roligt! Dire Straits låtar känner man ju väl till men även hans soloalbum "Get Lucky" tillhör en av mina absoluta favoriter! Och jag har gott sällskap av sonen när det gäller musiksmaken! Kul!

Emilia vet inget ännu men vi kommer alltså och hälsar på hela gänget och drar med dig på konsert! Vad säger du? Ja, jag är ju rätt impulsiv men det mesta går ju att sälja om det inte funkar. Nu ska också Lisa med så det blir en rolig resa!
 
Därefter har det blivit pappersjobb, mailande, fixande och repetitioner hela eftermiddagen! Avslutade dagen med ett möte på banken där vi skulle lägga om lånen och sedan en middag med gryta på starka korvar! Gött! Nu ska jag iväg på Indoor Walking och sedan lär det inte vara kvar mycket ork... Tjolahopp!