2 dagar kvar...

Jag vet egentligen inte varför jag håller på med det här... Förmodligen är det kärleken till publiken och den kontakt man får med alla från scenen! För det är fantastiskt! Det jag däremot inte gillar är att jag alltid blir "låg" när vi närmar oss premiär och känner att jag inte hunnit med och att det jag gör inte är tillräckligt bra... Just nu är jag inte snäll med mig själv... Måste prata lite med mig tror jag - men jag är nog mest trött.

Annars har det gått riktigt bra! Vi har repat och dragit igenom idag, fixat det som återstod och även haft ett genrep för några inbjudna vänner som fått i uppgift att reagera och tycka till om det som är både bra och dåligt. Vill tacka alla som kom! Ni var fantastiska och hade så många bra synpunkter! Ovärderligt så här två dagar innan premiär! Nu ska vi bara justera lite och jag ska skriva om lite och repa lite till och så borde vi vara hemma!


Nu är allting inpackat för morgodagens flyttning till Luleå och Kulturens Hus! Längtar dit och till premiären i alla fall! Ska försöka sova och peppa mig själv lite. Jag vet ju att jag älskar det här!

Imorrn bitti bär det alltså iväg! Vi ska träffa NSD på förmiddagen och idag har vi gjort en intervju för PT. Lite press och sedan bygge och rep. Just nu så skriver jag ut programbladet som naturligtvis blev klart i sista stund. Hade tänkt sätta mig för att skriva om en text men det får nog vänta tills imorrn. Jag tror att jag också längtar en del efter att få återgå till normala dagar och tid för träning och avkoppling! Artikeln om Indoor Walking var förresten inne i det här numret av "Må bra" och jag känner ju att jag längtar!

Inte vet jag om den här träningen har gjort sådana framsteg för figuren - men kul är det!

Nej, nu blir det sängen! Sov gott alla och bra jobbat hela gänget idag! Det kommer att bli så bra!