Upp å ner!

Mitt humör är som en berg- och dalbana... Ena stunden på topp och nästa helt under isen... Ja, det blir väl så när man stannar av efter en hektisk period. Jag gör i alla fall mitt bästa för att hålla ångan oppe! Idag har det därför blivit lite jobb, lite stök utomhus, en löprunda och nu ämnar jag åka ner till solariet! Man måste ju belöna sig själv! Särskilt eftersom jag planerar att städa badrummet efteråt...
 
Bra saker idag:
Har bokat resa till Emilia i Göteborg dit jag åker för en tjejhelg i november! Ska bli såååå roligt! Hittade biljetter Skellefteå-Göteborg ToR för 2500:-! Får betecknas som mycket billigt!

Längtar efter dig finaste Emilia!!!


Dåliga saker:
Handlade mat igår och köper alltid ett par paket av Nyhléns Hugossons färska korvar. De är sååååå goda! Mycket kött och mycket smak! Inte bara goda på grillen utan i grytor, pastarätter mm. Tror ni inte att de har tagit bort dem ur sortimentet! Va?! De är tydligen bara en säsongsvara på sommaren?!

Fantastisk korv! Året om! Nu har jag skrivit dit och beklagat sorgen. Gör det ni också! Jag vet att jag inte är ensam som tycker att den färska korven är så mycket godare! E-post: [email protected]
 
Annars jagar vi på någon som kan klippa vår reklamfilm och fixar lite annat inför våra kommande spelningar. Det finns uppgifter så att det räcker! Ingen tid att sura alltså! Bara att se framåt! Så, nu blev jag lite gladare också! Haha!