Recension!

Piteåtidningen var tydligen på gårdagens föreställning så idag fick jag börja med att läsa recensionen! Känns helt OK faktiskt! På bilden ser jag i och för sig ut att vara ungefär 100 år gammal men det är smällar man får ta! Haha! Vårt uppdrag är ju inte heller att försöka se snygga ut hela tiden! Det här är ju en humorshow!

Ja, jag känner mig riktigt nöjd! Han har förstått budskapet och tycker att det är en bra show! Kul! Nedanför bilden har jag lagt in några citat från Anders Sandlunds artikel. Hela recensionen kan ni läsa på: http://www.pitea-tidningen.se/noje/musik/trivsam-och-lyckad-tvaa-7209795-default.aspx En rolig grej är att vi hamnat i facket "Musik" och det trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva!

 
"Till min glädje håller "Mens night 2" jämna steg med föregångaren, ett varmt famntag från två riddare i självkänslans tjänst. Mellan Belinda Bengtssons yviga person och Åsa Persson-jagets plockande av  skäggstrån finns helt klart ett "du duger som du är"-budskap."
 
"Bortsett från det onödiga soulmedleyt i början är det fina sångnummer från två avslappnade, trygga scenpersonligheter. Särskilt välsjungen är duetten om beroendeframkallande tekniska landvinningar. Förinspelade musikbakgrunder är ofta ett skräckkapitel, men det här låter nästan som ett liveband. Dessutom är ljudet bra och den talade dialogen tydlig när duon kryssar fram mellan småstadsskvaller och verklig orgasm, mellan godisregn och självömkan."
 
"Det är inte så lite fräckt på sina ställen, men fredagspubliken är mottaglig och ofta tjuter den av skratt. Jag är mer sansad, men konstaterar att numren oftast knyts ihop på ett bra sätt och att duons varma energi för showen framåt även där gapflabben inte infinner sig. En trivsam inledning på helgen."
 
Men lika tungt väger utflyttade Skelleftebons spontana kommentar till Peter efter showen: "Det här var ju SKITBRA!"