Rainy day in Georgia...

... får nu byta ortsnamn till Skellefteå. Shit så mycket regn! Och garagetaket är inte i perfekt form... Nu är det fuktigt på mer än ett ställe! Usch! Jag vaknade i natt när det skvalade ner... Lyckades dock somna om till 11.30 så jag är nöjd! Åtminstone med sömnen!
 
Idag har det blivit lite fix med vår kommande reklamfilm och annonser, tvätt, matshopping, middagstillagning, lite kalas och träning. Känns helt OK! Nu ska jag skriva en magisk speakertext och sedan blir det sängen!


Idag blev det pasta med en sås på fläskfilé, lök, svamp, paprika, ädelost - och grädde... :) Efter maten hann jag förbi en sväng till syrran som hade bjudit hem vår fina lillebror på födelsedagsmiddag!

Kul att träffa dig idag också Roland! Och stort Grattis på födelsedan' unge man!

Roligt var det ju också att träffa finaste My! "Jag har saknat dig moster Monica!" sa hon när vi kramades! Ooooooh, vilka goa kramar och pussar jag fick! Måste bli en mysdag tillsammans snart!

Ikväll fick hon mysa och leka med Roland istället eftersom jag skulle iväg. De hade fullt upp med "My little pony"-pussel och rosa dinosaurier... Ja, hon hann knappt vinka!

 Jag drog iväg på träning och här ser ni smala Sonia som var den första att anlända! Sju kilo bort på sex veckor är respekt! Bra jobbat!


Och här har ni några fler ur gruppen! Alla var igång med framplockning av diverse redskap och idag var det mycket mage och armar. Bra pass även om jag nog hade kunnat ta i ännu mer... Sånt här kan man inte skriva för då får man dubbelt jobbigt nästa gång... Haha! Men det göööööör ingenting!

Nej, lite skrivjobb och sängen! Tidig start imorrn! Tjolahopp!