Lösningen...

Ja, nu har jag löst mina dataproblem! Jag har länge misstänkt en viss varelse för att inkräkta på mitt arbete och i min blogg. Saker och ting ändras, nya inställningar blir bekräftade och helt plötsligt har man förändrat säkerheten på sitt internet... Nej, det är inget virus! Ja, fast man kanske ska kalla henne det:


Skrållan... Haha! Inte undra på att hon aldrig lär sig att googla när hon ligger på tangenterna... Har just jagat ned henne igen och måste nog inse att det bara är att stänga locket!

Nästa hjärtevärmare hittade maken i bokhyllan när han letade andra saker inför sin kommande resa:


Ulf som liten i knäet på sin pappa! Så fiiina! Han är ganska lik sin far!

Nej, nu ska jag ut och hämta ett annat hjärta på förskolan (My!) och sedan iväg på Campus för att se Benny Haags "Inte mer än fullt, tack" - en monolog i "Sober October"-kampanjen! Ska bli intressant!
#1 - - Roger J:

Så Gunde Svan är Uffes farsa?

Svar: Hahaha! Ja, visst var det en överraskning?
Monica Lindgren