Fantastiskt magisk kväll!!!

Jag är helt tagen... Vilken underbar kväll! Vilket mottagande! Vilken publik! Vilken helt ljuvlig känsla att få komma hem och spela i Skellefteå igen!!! Älskar er alla som var med oss på något sätt ikväll! Sådana här dagar har jag verkligen världens bästa jobb! Jag och Åsa är verkligen så lyckliga!
 

Syrran skickade över några bilder som hon tog ikväll och vi ser ju ganska glada ut redan innan vi började... Haha! Här tog vi emot publiken och delade ut biljetter till alla våra gäster! Vi tog också hand om TV4:as kunder som jag tror fick en härlig kundkväll! Åtminstone om man ska tolka reaktionerna!


Här har ni fina syrran och lilla mamma! Ganska lika varandra va?


Och jag och lilla pappa! Det finns tydliga släktdrag här också! :)

Sedan drog det igång och redan när vi kom in i den nedsänkta belysningen från start så kändes det på stämningen att det skulle bli en magisk kväll! Och det här är inget skryt. Vi hann bara hälsa alla välkomna innan det började jublas och sedan fortsatte det av bara farten. Det var som om alla var där för att ha roligt! De ville verkligen skratta och vi var väl heller inte sena att haka på... Haha!


Och fort gick det! Vi hann inte mer än börja förrän det var slut! Och då hade vi ändå hållit på i en timme och fyrtio minuter. Tusen Tack till alla för skratt, applåder, underbara blommor (ni ser ju) och jättefina presenter! Vi blev jätteglada och har numera gott om tryffel (livsfarligt...), kaffe och väldigt fina glöggmuggar! Ni är för söta!


Efteråt samlade vi ett femtiotal(?) glada vänner och gäster i foajén, skålade och tackade! Underbart att få dela den här kvällen med er! Jag ser lite sammanbiten ut men jag var nog nästan rörd. Eller så tvingar jag mig själv att hålla tyst så att Åsa skulle få en syl i vädret... Haha!


Avslutade sedan kvällen med det här glada tjejgänget hemma hos Anki! Det är inte alla som har ett runt bord för nästan 20 pers... Hög stämning, glada skratt och fantastiskt god plockmat! Tack! Ni är underbara!


Men det har varit ett par långa dagar och en rejäl urladdning ikväll så jag blev inte så sen. Dags att släcka ljuset för ikväll och sova länge för att vara pigg till morgondagens show!
 
Ja, om jag kommer att somna så fort vet jag inte. Jag var nämligen så kaffesugen när jag kom hem att jag nu hällt i mig två stora muggar... Smart? Nääääeee, men gott så förtvivlat! Tack alla som bör tackas men en särskilt varm hälsning till Åsa, Peter och Anna som jag fick förmånen att jobba med ikväll! Magiskt mina vänner!