Segt...

Vet inte vad som händer men vi har seeeegt internet idag. Tur att jag å andra sidan går fort! Haha! Det har blivit massor med saker gjorda idag och det känns väldigt bra! Nu närmar sig Skellefteåpremiären med stormsteg och idag har jag bokat in lite press, lite gäster och avverkat det mesta på Att göra-listan - vilket i och för sig inte betyder så mycket eftersom den samtidigt fylls på...


Har också varit ned på Nordanå för att känna på miljön... Nej, för att hämta nycklar och tömma bilen på all rekvisita och scenografi som vi haft med oss till Sundsvall. Då blev ju också bilen lite städad och det är alltid bra!

Nu är jag på väg till sista SPYC-passet för hösten. Måste planera upp mina veckor så att de inte försvinner utan att jag kommer ihåg att träna... Vi har ju bara en kropp och min blir annars väldigt "sladdrig".... Haha! Ha en bra kväll alla! Jag kanske återkommer!