Seg men glad!

Tät i näsan, ont i skallen och lite öm i kroppen också. Vet inte om jag har någon förkylning på gång men väljer att avstå träning så att jag inte drar igång något inför kommande helg. När man är mitt i en spelperiod så får man vara lite försiktig.
 
 
Annars så har jag läst recension idag och det var en väldigt positiv sådan det här också! Läs Norran här: http://norran.se/2012/11/nojekultur/bade-charmigt-och-valdigt-frackt/ Inte lika välskriven som den i Sundsvalls Tidning: http://st.nu/kultur/teater/1.5299180-de-hacklar-moderna-nojor
men positiv!

 
Att det ångar i salongen och att skrattmusklerna får sig ett rejält träningspass får nog betecknas som väldigt lyckat! Eller hur? Och det har verkligen varit en heeeeelt fantastisk stämning! Den bästa jag har upplevt! Och då har jag ändå hållit på i mer än 30 år...

Nu får alla som vill se oss skynda på. Fredagens föreställning är nästan utsåld så man får istället sikta in sig på kommande lördag 1 dec, lördag 8 dec samt sista helgen 14-15 dec. Tel Turistbyrån 0910-45 25 15 eller Ticnet.se.
 
I skrivande stund håller jag också på att boka ett gästspel i Stockholm i februari så det kan hända att även utflyttade länsbor får chansen att se oss! Vore ju hur kul som helst! Ha en bra kväll alla glada och tusen tack för att ni kommer! Det är ändå alltid det bästa betyget!
#1 - - Ingrid:

Det var en härlig föreställning! Kommer att rekommendera alla jag träffar att se den.

Svar: Tack!!! Så kul! :)
Monica Lindgren