Happy day!

En alldeles utomordentligt glad och skön dag där jag har varit lycklig både över bra föreställningar, säker hemresa, härliga publikreaktioner och fantastisk recension! Ja, man kanske inte ska bry sig så mycket men det är ju på det sättet man blir bedömd när man är i den här branschen. Det och naturligtvis publiken!!! I vilket fall är jag glad, nöjd och lite kär i hela världen! ;)

I övrigt har jag inte gjort många knop. Skönt att unna sig en dag när man inte ens stuckit näsan utanför dörren! Jag har däremot suttit och pillat med Facebook-gruppen som jag skapade. Inte vet jag om jag har svårt för att fatta men förr kunde jag starta grupper och ändra administratör och folk kunde gilla och gå med... Nu funkar det verkligen sådär... Förmodligen har jag gjort något fel... Men vad? Nåja, det kommer en ny dag imorrn! Och biljettförsäljningen går framåt! Kul!
 

I afton har jag mest bara myst! Tänt lite ljus...


Och gjort upp eld!


Dukat och inväntat makens hemkomst och hans tur att fixa middagen!


Det blev hämtmat från Pairats Thaimat som öppnat i Morö Backe Centrum. Vi har förlorat gatlyset här uppe men i alla fall fått en bra restaurang! Riktigt gott var det här!!! Vi tog "Sommarlåda" med lite heta räkor, kycklingspett i jordnötssås, vårrullar mm.

Nu är man mätt och belåten och jag ser fram emot en kväll i TV-soffan där jag kanske ska sticka några varv på min tröja eller inte göra nåt. Ledig helg måste man ta vara på när man har fyra kommande jobbarhelger framför sig! Men de är ju så roliga att det knappt känns som att jobba... Ha en bra kväll alla!