Myskväll!

Ja, en riktigt bra dag avslutades alltså med hämtning av sötaste systerdottern på förskolan! Mamman skulle på baluns med jobbet och det passade bra för mig att ta det lite soft denna afton. Hon blev så glad när jag kom men ville inte gå in när vi kom hem.


"Jag är lite busig!" förkunnade hon och testade alla prylar på gården först!


Hon har verkligen blivit en stortjej! Hanterar grävskopan lika bra som iPaden!


Och gungar som en galning! Haha! Men där tog faktiskt det busiga slut!


När vi kom hem bytte vi bort lite blöta byxor och hon valde kalaskjol och film på TV! Här satt hon som ett ljus medan jag lagade middag! Ja, det kan bero på att hon fick två korvskivor men det må vara hänt! Vi såg lite mer film efter middagen, spelade spel och gick sedan till badet!


Full fart med sprattelfisken!


Här hade hon borta fötterna men jag tror att vi har hittat dem... :)


Söööötunge! Föräldrarna säger att hon är ett busfrö men de skojar nog... Ett ljus! :)


En pyjamas, lite tandborstning och två sagor senare... Sov sött My och tack för ikväll!

Nu kom syrran hem från 70-talsfesten och på sig hade hon vår mammas klänning från 1973! Mamma hade den när Malin döptes och var jättefin då - Malin var precis lika ärtig!


Här får ni en bild på partylooken där hon också har mammas skor! Hon kände sig också "Väldigt klädd"!

Tack för ikväll sötnosar! Nu ska jag hem och sova! Lång dag imorrn - också!