Jobbarparty!!!

Oj, vilken lång jobbkväll som också slutade med ett överraskningsbesök på ett party! Men vi började ju på Scandic och idag var det dags att jobba tillsammans med mina gamla grabbar igen. Länge sedan sist så det var riktigt kul!


Jag och Mats var som svenska flaggan idag. Jag hade gult linne och han blå skjorta. Fint när vi skulle hålla i trådarna från scenen! Men det var ju inte så här vi såg ut hela kvällen. Och ni är säkert också mer vana att se herrarna på det här viset:


Snygga... Tillsammans med "Emma" och "Anders" blev det bra drag under kvällen och vi gjorde ett jättebra jobb! Hög stämning och stående handklapp i slutet! Härligt! Kul var det också att vi körde gamla låtar som vi inte gjort på många år!


Här har gästerna fått mat och det är väl den stillsammaste stunden - men det var bra fart på de före detta jobbarkompisarna! I vimlet sågs:


Ellen och Sören Löfbom - som också hade anlitat oss för kvällen!


Hedersgästen Lorentz Andersson som gillade underhållningen och personligen hämtade oss i logen för ännu ett extranummer! :) Vi har ju setts många, många gånger och jag har haft förmånen att få avtacka honom både som Kommunalråd och landshövding!


Finaste lillebror Roland var också där! Han ser ut som John Travolta!

Efter gigget så packade vi ihop och jag och Mats åkte vidare till Klemensnäs för att överraska Anna Nilsson på hennes 40-årsfest! Hon blev glad och jag fick dela scen med Stefan Gunnarsson som är en välkänd och fantastisk pianist!


"Emma" hade "halva inne" och körde ganska hårt vilket han verkade tåla. Men så är han ju också från Boden och där verkar de bli härdade! Hur som helst tog "Henry" vid efter mig och vi avslutade med att köra lite rock n'roll tillsammans med Stefan och "The Buddies"! Det blev fullt ös och det är ju bara för kul att få köra till ett så bra band! Tack ska ni ha!


När vi åkte rockade gänget vidare! Per Normark, Simon Lundin, Jörgen Lindmark och Stefan Gunnarsson! Det svängde nåt' kusligt!

Nu är det dags för sängen, lite läsning, nedvarvning och sovmorgon! Godnatt alla glada och Tack för ikväll!