Det tar på...

Hela kroppen är en enda stor träningsvärk! Tack för det Anki Lundberg! :) Nej, nu överdrev jag kanske. Men rumpan och låren är i det där skicket när man inte kan sätta sig ned långsamt... Ja, ni fattar!

Hur som helst så blev det ju en helkväll med systerdottern igår och vi utnyttjade den möjligheten fullt ut till lek! Jag minns ju hur det var när barnen var små och man hade så mycket annat som också skulle göras på kvällarna; tvätt, städning och kanske ännu mer jobb. Nu hade jag ju verkligen tid!


Muminhuset och det tillhörande figurerna började vi med. My skötte det där med att bestämma över leken och jag bestämde över pyjamas och tandborste. Kändes helt OK!


Sedan bar det av in till hennes rum där vi fick fullt upp med dockorna! Vi kokade välling, matade och gjorde en båt så att de kunde resa runt i hela lägenheten. Muminfamiljen fick också hänga med och det var väldigt roligt och skrattigt!


Vi lekte också med "My little Pony-hästarna"! Eftersom det också var Emilias favoriter så kunde jag flera av de ganska menlösa sångerna och repliker ur filmerna. Om min sång uppskattades?


Nja... Hahaha! "Tycker du inte att jag sjunger fint?" "Näääääe!" Ja, hon är bara för rolig! Men det blev ju en lång dag även för en pigg treåring så till slut var det inga problem att föreslå pyjamas och sängen!


Utslagen och alldeles ljuvlig! Tack för en supertrevlig kväll sötaste du! Det här ska vi göra om snart igen! Jag var också ganska krossad så nu har jag gjort en lång natt och sedan satt igång med jobb. Ska hinna undan lite idag men måste nog också ta en promenad för att mjuka upp träningsvärken! Det tar på...
#1 - - Mie:

Hon måste vara hård din PT Anki, om en som du som brukar vandra i Granada bergen blir lemmen.

#2 - - Monica:

Anki är hård mot de hårda... Because we're worth it! :)