Vår bästa tid!

Några jobbtimmar går snabbt och det är väl vad jag hunnit med idag - hittills! Ja, jag passerar ju tvättstugan på väg till kontoret så en maskin tvätt hann jag sätta på. Nu när jobbet är klart ska man väl hänga lite... Det låter väl kul? Hänga i tvättstugan? Nja, kanske ändå inte.

Hur som helst. Fortsatt detaljplanering kring event och mera kostnadsberäkningar har tagit min tid i anspråk idag och jag hoppas att offerten jag skickat ska falla i god jord. Om den inte gör det kanhända den faller i dålig, eller i värsta fall blir nedgrävd... Haha! Åkte ju ut och kikade på ett ställe att vara på igår och eftersom det alltid ska vara lite hemligt så vill jag inte berätta men ni kan ju få se en bild:


Kan bli bra! Haha! Ja, jag ska kika på en plats även imorrn så det återstår lite vändor i kommunens utmarker! Alltid roligt att anlita lokala föreningar och deras anläggningar - om det nu funkar. Vi får se. Bra blir det i alla fall!

Annars är det ju en härlig tid nu. Jag hade tänkt mig ut i solen på eftermiddagskaffe men den tiden har redan varit... Klockan rusar iväg när man sitter vid "satadatorn" som en god vän brukar säga! :) Men jag stack ut skallen och njöt ändå av att se att uppfarten nu är bar:


Sköööönt! En biltvätt på det här så är synen komplett!


Jag försökte göra Skrållan uppmärksam på att alla plattorna nu är framme...


Men hon nonchalerade mig totalt! "Men hallå! Kolla in uppfarten!" Och då:


"Va? Helt bar?" Möjligen kan hon ha gäspat men jag föredrar att tänka att hon förstår mig fullständigt och tappade hakan! Haha!

Har också pratat med Åsa som jag verkligen saknat när hon varit på resa en vecka! Så kul att få åka på Mor-och-dotter-semester! Det lät som en förträfflig vilovecka så det ska bli kul att träffas igen nästa vecka och få höra lite mer. Den här veckan verkar rusa snabbare än jag tänkt och möjligen går det lite långsammare p g a förkylningen som inte släpper taget. Jag känner mig ganska frisk men det är fortfarande segt i skallen. Jag kanske har snytt ut celler jag borde ha haft kvar...

Ikväll ska jag dock iväg på möte med min Hälsogrupp och det kan bara bli hur bra som helst! Härligt gäng och hälsosamma diskussioner mår jag förträffligt bra av! Jag mår egentligen oförskämt bra. Och det säger jag utan att varken skryta eller få betalt! Haha! En positiv upplevelse var också det samtal jag fick av läkaren igår kväll. Jodå, jag har andningsuppehåll (18/timme som mest) och lägre syresättning under delar av natten och kommer att få en specialtillverkad bettskena som ska göra att jag både snarkar mindre och andas mer! Så skööönt! Det är ju inte särskilt hälsosamt med andningsuppehåll och jag anade nog att det skulle bli så här. Pappa är ännu värre än mig. Han har ca 60/timme! Alltså ett/minut! Man kan inte säga att han har jättebra sömn... Men han har också fått hjälp. It goes in the family!

Och tavlan från gårdagen har kanske suttit på Eddahallen? Det tipset lät troligt tycker jag även om Chrissie fortfarande hävdar att den suttit på Västerbottensteatern. Nåja, vi kan ju inte vara överens om allt och någon kommer att måsta ge sig... Kan bli jobbigt! :) Men mest på kul! Ha en bra kväll!

#1 - - Maria:

Hur går det med den andra katten? är den borta ännu?

#2 - - Monica:

Ja, den är fortfarande borta... Ledsamt, men förmodligen är han i katthimlen...