Sjukt nöjd!!!

Vissa dagar är bara precis som TV-programmet: "Så Mycket Bättre!!!" Jag skulle kunna sluta skriva här eftersom dessa ord så väl sammanfattar dagen! Men, jag måste kanske utveckla det något.  

För det första så mår jag så mycket bättre! Förkylningen tacklar långsamt av även om jag fortfarande hostar och känner mig tät men det är verkligen inget mot vad den varit! Jag är dessutom så sprudlande glad! Det finns vänner som skulle kalla mig "toppad" men det bryr jag mig inte om. Jag är inte toppad. Jag mår bara bra!

För det andra så har jag fått klartecken för hela min senaste offert och det känns otroligt roligt eftersom det kommer att bli sååå bra när vi får ta med alla detaljer! Mycket jobb men hur kul som helst!

För det tredje så kom jag mig iväg på Indoor Walking tillsammans med Kicki och vi kämpade otroligt bra trots att vi inte kände oss hundra friska! Jag orkade mer än jag trott och därför tror jag också på allvar att jag kommer att bli bra! Jag har verkligen saknat träningen och trots att det bara blivit två pass den här veckan så är jag klart på G! Jag träffade dessutom flera trevliga människor - gamla bekanta som jag säkert kommer att stöta på fler gånger!

För det tredje så har jag ägnat kvällen åt ett studiebesök i utmarkerna som verkligen var klockrent! Jag vet nu precis var vi ska vara och det kommer att bli sååå perfekt! Jag är helt enkelt sjukt nöjd!


Ja, ni ser ju själva! Jaså, det syns inte?


Här då? Perfekt eller hur? Fortfarande osäkra?


Nu då? Klockrent!!!

Nej, stället ska vara hemligt men ligger några mil från Skellefteå och kommer att få en plats på bloggen senare i sommar! Gästerna ska ju vara de första som får veta! Och kom inte med gissingar eller frågor. Jag kommer ändå inte att avslöja platsen! Men att jag är nöjd har säkert framgått... Haha!

Nu har jag duschat, ätit min goda hemgjorda pizza med fläskfilé och kantareller, spelat lite worfeud och funderar på att göra en tidig kväll! Det har varit en så äckligt positiv dag att jag förmodligen inte kommer att kunna somna men då kan jag ju ligga vaken och bara vara nöjd... :)

Och ni som tror att jag bara ljuger och skryter kan sluta läsa för länge sedan. Jag är liksom antingen eller. Arg eller glad. Nu är jag glad! Roliga uppdrag, roliga fester och roliga resor ligger framför mig. Vi ska ha en underbar sommarsemester och Emilia kommer hem för att vara långledig! Bara bra saker! Det är också väldigt positivt att skriva ned sina känslor när dagarna är bra. Då kan man titta tillbaka när man känner sig mindre uppåt! Nu avslutar jag innan något stör mitt humör! Sov gott hela världen! :)