Måndagsträning!

Sov som en stock efter denna händelserika helg och vaknade av mig själv vilket är väldigt skönt! Har suttit och jobbat med texter och planering idag och känner mig laddad inför morgondagen då Åsa kommer och vi får slå våra kloka huvuden ihop igen!

Det blir av naturliga skäl inte lika "matiga" blogginlägg när man bara sitter vid datorn och jobbar men det må vara hänt. Både kameran och jag måste väl ha våra vilodagar. Men några bilder blev det i alla fall. Syrran är sjuklig igen och det är hennes förkylning "Allan" som spökar... Jag tycker att hon ska be honom dra för gott men han är som en igel... Därför fick jag förmånen att hämta My från förskolan i afton och det är sannerligen ingen uppoffring! En glad unge som glatt skriker "Monica!!!" när man visar sig är väl något som värmer i hjärtat!!!

När vi åker bil så tränar vi också vänster och höger när vi svänger och blinkar. Ja, det är ju fortfarande jag som kör men My som skriker "Blinka!" och "Högre!" när vi svänger höger... Haha! Hon är för rolig!


Hade köpt en dryckesflaska med Muminfigurer på Ittalabutiken som hon fick och den blev klart godkänd! Vi kom bara inte på vad en av figurerna heter och nu kan jag rapportera att det var Too-Ticki som vi missade!


Och när man talar om (Mumin)trollen så måste man direkt kika på film! Tur för mamman som fick ännu en stunds vila i soffan!


Jag lämnade dem med Hattifnattarna, en matlåda och lite sallad. Krya på dig finaste Malin! Själv skulle jag ju iväg på kvällens träning! Det gäller att hålla i!


Ingen av oss vill ju heller missa träning med finaste Anki! Jag lovade att terrorisera henne med bilder så att hon kunde välja en till Facebook! Hon är ju så snygg!!!

   
Anki kör så hårt med oss och vi äääälskar att klaga, nej, förlåt, träna! Haha! Nej, det här är faktiskt ett underbart pass man verkligen inte vill missa!!! Tusen tack för idag!

Nu ska jag kika på "30 grader i februari", duscha, klura på ett par idéer och sova som en stock ännu en natt! Tjolahopp!