Lördagmorgon!

Underbart att få vakna, höra röster i köket och inse att man sovit som en stock hela natten! Rösterna väcker också förväntan och det känns som om jag kanske fyller år? Men det vet jag ju att jag inte gör. Det är sonen som är hemma och det är så underbart att höra grabbarna surra och skratta! Världens present!

Jag är nog lite svältfödd eftersom ingen av barnen har varit hemma sedan jul! Och när jag stiger upp så inser jag att det finns många fördelar med att få hem sonen - inte bara för att jag får krama honom!


Han sätter igång med att göra lyxfrukost! Amerikanska plättar är under produktion!


Och hoppla! Han har fått igång maken också som steker bacon! Så här skulle jag kunna ha det ofta! Haha!


Oj, oj, oj! Yoghurt, nötter, plättar, lönnsirap, bacon, bananer, bröd och pålägg!


Inte varje dag som min frukost ser ut så här! Smakade också helt underbart så jag riktar ett stort tack till grabbarna! Om jag sitter här och bloggar en stund till så kanske de har städat bort all disk också... Haha! Hur som helst skulle du också ha varit hemma Emilia! Det här var en frukost helt i din smak!

Nej, det är så kul att träffas och hinna prata med varandra. Det upptäckte vi genast igår när Oskar hade kommit. Eller vad säger ni?


Haha! Telefonskador...


Men nu skiner solen och det är bara att gå ut och sätta sig! Ha en fin lördag!