Kreativ tisdag!

En riktigt härlig arbetsdag tillsammans med Åsa! Vi har gnuggat geniknölarna, läst texter för varandra, spånat idéer, sjungit, planerat, skapat och naturligtvis pratat! Det ingår liksom i konceptet när man trivs så bra tillsammans! Och det är jag också så vansinnigt glad för! :)

Och glad tror jag också att Åsa blev över presenten jag hade köpt när vi åkte över till Finland:


Ett vin som heter "Trifula" som jag antar betyder tryffel. På etiketten ser man nämligen en tryffelhund som på pricken liknar Åsas hund Alma! Den var en given gåva! Jodå, etiketten ser verkligen hemritad ut men det var den inte!

 
Bevisbild från butiken! För så här många likadana kan jag inte ha hunnit rita under den korta stund vi var där! Om det är gott vet jag inte men det var en kul grej!

Jag älskar att köpa presenter men har just nu ett problem eftersom älsklings-Emilia fyller 22 på torsdag, bor i Göteborg och inte önskar sig någonting... Vad ska man då skicka? Ja, vi får se vad du får hjärtat!


Vi hann också med att laga lite mat och snodde ihop baconlindade rullar av rödtunga med lite basilika, pasta och grönsaker. Inte så vackert men rätt gott! Jag fick också en sååå bra, och tidig födelsedagspresent av Åsa! En matkurs på Järnspisen i Piteå tillsammans med henne!!! Lovely! Jag riktigt längtar eftersom jag verkligen gillar att laga mat och bara vill lära mig mer! Tack söta du!

Ikväll blev det mera matlagning, en mil på motionscykeln igen och lite träning efteråt innan det var dags att bänka sig framför TV:n. "Äntligen hemma" och "House" tillhör tisdagsnöjet! Jag gillar inte att han blivit så sjuklig och fasar för att nästa program kanske är det sista... Vad ska man då titta på? Ja, det får vi lösa senare. Nu ska jag äntligen slänga mig i duschen och sedan i sängen! Godnatt alla glada!