Home!!!

Nu är jag i alla fall hemma på riktigt! Första anledningen till detta är ju att jag hunnit laga middag! Idag blev det lammytterfilé och en potatisrulle!


Ett ganska hårt potatismos med Västerbottensost inlindat i vårrulledeg. Tackar syrran för tipset och säger bara: Gott!!! Jag kunde nog ha tagit dubbla lager deg eftersom rullarna sprack men det gjorde ingenting! Och lammfilé är alltid lammfilé! Alltså bra! Lite rödvinssky som jag toppade med grädde vilket gjorde att den blev ganska ful... Men klart ätbar! Sallad till och sedan var det bara att hugga in!


Och så kom då äntligen sonen hem! Nu känns det så där varm och gött i hjärtat igen! Kommentarerna från husets båda herrar om att det inte fanns något ljus att fotografera i nonchalerade jag direkt! Haha! Det behöver inte bli bra bilder - bara det blir bilder på barnen! Många kramar ska han hinna få!!!

Nu blir det myyyyys!